Diskuse

Jde po nás EU!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá princezno Pampeliško,

vypadáte docela sympaticky a o to více mě Vaše uvažování trápí. I když jsem takový levičák, že mě ani do KSČM nechtějí, tak Vám říkám - za problémy si můžeme z 90% sami.

0 0
možnosti

Autorko, Cesko jako soucast EU jde po Cesku?

0 0
možnosti

Vážená paní, dole uvedenými čísly, ale hlavně tempem se k těmto rozvojovým zemím rychle přibližujeme:Veřejný dluh České republiky   1 766 538 477 201 Kč.Státní dluh   1 666 593 512 438 Kč.Deficit veřejných financí za minulý rok okolo 220 miliard Kč(historicky katastrofálně nejvyšší)!!!!

1 1
možnosti
Foto

Pane Johanides  nemluvíte pravdu. Podle statistika hodnocení  EU a mezinárodních organizací je veřejný dluh České republiky sedmý nenižší, české desetileté dluhopisy klesly o 1, 8 procent  a jsou tak desáté nenižší ve světě a rating  byl České republice zvýšen o dva stupně. Proč nám bylo hodnocení zvýšeno o dva stupně ? Snad ne proto, že naše ekonomika je na tom tak bídně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 509x
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.