Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

D71a71v56i13d 13M69i64k10e87l

29. 3. 2013 10:13

i když tomu vůbec nerozumím, cením si lidí, kteří se chovají tak jak to cítí, s chutí do toho a ať z vás někdo neudělá pampeliškový vývar :D

1 2
možnosti
Foto

Tento odkaz je jen pro Vás! Psal jsem to sice v roce 2000, ale kdo ví, třeba fakt pro Vás, Pampeliško.

http://cernypav.blog.idnes.cz/c/328286/O-bylinkach.html

0 2
možnosti
JV

J63i78ř59í 98V87o52l53k54a

29. 3. 2013 8:49

Moc tomu nerozumím. Sám se každý den raduji, že ještě leží sníh, když to počasí blbne tak, jak blbne. Nevím, co by měli dělat květinky v mraze. Pampelišku s kulichem jsem v životě neviděl. Spíš se seberte, kupte krmení pro ptáčky a poslouchejte, co si myslí o počasí. Asi nic moc, i když čas k vyvedení mladých je svrchovaný. Příroda, to je to jediné, co si dovedu představit jako toho nejmocnějšího. Pokud se ale rozhodnou severní ptáci zastavit třeba ve střední Evropě, tak asi ví, proč to dělají. Člověk zpitomněl, dávno neví, jak přírodě naslouchat, znát jí a žít v ní a s ní. Ostatně, jak bylo poznamenáno níže, i sněženky jsou pod sněhem. Pokud na Vás už jaro leze, tak Vám přeji príma zážitky.

5 0
možnosti
VK

Dalsi z autoru, kteri pisi z hloubi srdce. Prijemne zjisteni. Jak videt, psani o prijemnem a libivem, na mnohe jako cerveny hadr na byka pusobi. Ano, i to je svet lidi, svet, ktereho jste vy kvetinky usetreny. Dekuju za vase poselstvi.

2 6
možnosti
Foto

Vážená pampeliško, váš text raději hodnotit nebudu, ale zaměřím se na to, co píšete pod svým profilovým foto. Konkrétně třeba "Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobnou mladé, štíhlé ženy".

Dokážete najít chyby a opravit je?

5 4
možnosti
Foto

A ještě tady: "Snad těžký boj. Pampeliška v říši lidí. Snad zjistím proč náš rostlinný svět, tu říši ze které pocházím mmnohdy téměř nevnímáte. Náplní moji práce je být optimistka a nositel naděje. Nemoc z povolání řekly by jste vy. Prý některé z vás nepřesvědčím, jiní mě budou zatracovat to jsou prý ti kterým už mysl dočista zkaměněla."

Co jste měla z češtiny?

7 3
možnosti

Proč tak oficielně?;-D Jinak sněženky jsem měl už asi před třemi týdny, co dělají teď pod sněhem opravdu netuším, že by čest svému jménu?:-)

4 4
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 509x
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.