Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nu...u bylinky nikdy jeden neví, kolik skutečně obsahuje ... dané léčivé látky :) U pilulky ten předpoklad je a ne všechny pilulky jsou syntetika, že? :p

0 0
možnosti
Foto

Když chcete šalvěj, proč si o ni neřeknete rovnou? Na požadavek "něco na něco" vám bude holt nabídnuto 1. to co se prodává a 2. to s čím má lékárník/farmaceutická asistentka dobrou zkušenost.

0 0
možnosti
JS

Farmaceutické korporace se snaží jen vydělat, na zdraví lidí jim vůbec nezáleží. Proto se snaží zabránit tomu, aby se lidé léčili bylinkami, a nutí nás, abychom při každé nemoci jedli chemické přípravky, které tělu více uškodí než pomohou. Přitom bylinky (spolu s koloidním stříbrem a MMS) fungují minimálně stejně dobře jako většina léků a bez vedlejších účinků.

1 2
možnosti
OS

Taky už má dost těch goril v bílých pláštích, co nenuceně postávají kolem mého bytu a pokaždé, když z něho vyjdu mi vyhrožují, že když si koupím, nebo nedej bože sám seberu bylinku, tak mě zmlátí,rozbijí auto a zapálí byt.

0 0
možnosti
JH

Pro bylinky jedině do speciál. obchodů.

Jednou jsem se zeptala v lékárně v areálu nemocnice na bylinkový čaj.

Magistra hledala a hledala a jedinej na skladě byl čaj na prostatu...:-)

0 0
možnosti
LS

Jedine skutecne bylinkarstvi jsem objevila v Nemecku (Potsdam)...opravdu obchod pouze s bylinkami a meli opravdu vse, co jsem si umanula...uzasne. Zajimalo by mne,jak je to ted v CR. Opravdu lze sehnat bylinky jen v lekarne?

0 0
možnosti
DK

Nevím jak v celém Česku, ale v Blansku je jedna úžasná prodejnička bylinek, bylinkových čajů. Bylinky sypané v sáčcích. Ta vůně uvnitř je překrásná.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS