Diskuse

Proměna

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hned se mi z Vás vybavil med :-).

0 0
možnosti
Foto

Kde je článek? Kde je celý blog?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý...těší mne R^

0 0
možnosti

Překrásné! Vyrazilo mi to dech!!

0 0
možnosti

Pampelišku vždy obdivuji: je to plnokvětá rostlina. Plnokvěté jsou běžně jen zahradní vyšlechtěné rostliny. Krásný je květ i plody ve tvaru bambule. Velmi pěkné jsou listy. Kdybych si chtěl navrhnout erb, dal bych si na něho list pampelišky. Lze ji nalézt na nejrůznějších místech. V Alpách jsem ji viděl u cesty ve výšce asi 2500 m. Kdyby rostla jen na jedné lokalitě, byla by to vyhledávaná skalnička.

Symbol jste si tedy vybrala dobře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 509x
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.