Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bylinky z kola ven

Ono koupit si bylinky v lékárně nemusí být vždycky jen tak. Šla jsem dnes do lékárny a povídám...

„Něco na bolení v krku“, povídám paní v lékárně. Sprej nebo pastilky? Obrací se na mě v zápětí. No, No, překvapením ze sebe nemohu dostat kloudné slovo. Ale to už jsou na pult přede mnou, servírovány  tři druhy oněch pastilek, s radou že tyhle se hodně prodávají. Vzápětí  ještě přibude sprej a rada že s ním má sama dobré zkušenosti.

No, já jsem myslela spíš nějaké bylinky, třeba šalvěj, povídám. Jo, jo to  máte pravdu ale mi tu bohužel máme bylinky jen na objednávku, ale můžu objednat…

 

 

Když jsem přišla domů, trochu to na mě dolehlo. Bylinky na objednávku, které navíc nejsou součástí běžné nabídky. Zvláštní  to doba.

 

 Třeba by snad tu ochotnou a milou paní lékárnici pokáral její nadřízený kdyby doporučovala  bylinky které jsou mnohdy několikrát cenově  levnější než chemické přípravky. A v přírodě navíc dosud úplně zadarmo. Teď mi to dochází, lékárna od slova léky. No, jejich výroba musí být asi dobrý byznys.

 

 

Půjdu si postěžovat do bylinkářství až nějaké najdu, tam mé rozhořčení jistě pochopí. Řepíku ani Šalvěji to snad ani neřeknu, mrzelo by je to. Milosrdná lež , řekli by jste vy.

 

 

 

Tak zase příště:

 

Pampeliška

Autor: janaburesova buresova | pátek 15.3.2013 23:15 | karma článku: 12,49 | přečteno: 701x
  • Další články autora

janaburesova buresova

A do jaké skupiny patříte vy?

Lidé se dělí to třech základních skupin, měřiči, organizátoři a lidé s dráždivým tračníkem aneb závěr mého výzkumu.

13.9.2017 v 13:50 | Karma: 11,47 | Přečteno: 604x | Diskuse| Kultura

janaburesova buresova

Kosmetické pohádky- Jak se Běta s čertem seznámila

Netradiční pohádka která se snaží přiblížit problematiku složení kosmetiky zábavnou formou. Pohádka na zamyšlení pro malé i velké.

3.3.2016 v 8:00 | Karma: 4,71 | Přečteno: 147x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

janaburesova buresova

Pocta Marii Treben

Silně si ukotvila v povědomí lidí kteří se zajímají o byliny. Přesto je mnoho těch, kteří spoléhají na rady dnešních bylinářů. Snad můj dík tobě přispěje k oživení povědomí o tobě.

17.9.2013 v 14:45 | Karma: 10,62 | Přečteno: 443x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Poděkování blogerům

Děkuji za vaše fotky a články udělaly tam u nás velkou radost. Byli nadšení, smály se a někteří i pyšně dmuly.

9.5.2013 v 22:36 | Karma: 5,88 | Přečteno: 200x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Psí jazýček udělá dobře

Malý přesto však silný. Známý přesto neznámý. Větší využití má, než si mnozí myslí.

4.5.2013 v 22:04 | Karma: 11,03 | Přečteno: 507x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Pocta Modřínu

Stromy jsou krásné, ale přesto mého srdce je jediný král a ten se Modřínem nazývá.

29.4.2013 v 21:44 | Karma: 6,55 | Přečteno: 182x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

janaburesova buresova

Když koňské kopyto léčí

Sílu má, přesto člověk není. Statný je, přesto stožár není. Koňským kopytem se nazývá, přesto zvíře není.

16.4.2013 v 23:54 | Karma: 9,59 | Přečteno: 433x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Dopis první

Je to už nějaký týden,co jsem mezi lidmi. Mnozí jste již probuzeni ze zimního spánku a netrpělivě se mě ptáte jaké to tu je, jací jsou lidé, jak mě přijali a nespočet dalších otázek. A já vyprávím o tom lidském světě. Někteří z vás však mají očka stále ještě zavřené vyčkávaje příhodnější doby k probuzení. Aby mé vyprávění neuniklo ani uším vám spícím budu psát dopisy o tom mém putování. Dám přečíst dopisy i lidem protože vím že některé bude zajímat o čem bude psát.

12.4.2013 v 23:38 | Karma: 6,32 | Přečteno: 308x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Jde po nás EU!

I my máme svého predátora, jmenuje se Evropská unie. .............................................................................................

7.4.2013 v 7:00 | Karma: 12,61 | Přečteno: 520x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Prosba k blogerům

Budu moc ráda, když se tu najde někdo, kdo bude mít chuť se pustit do tohoto trochu nezvyklého překvapení.

29.3.2013 v 0:16 | Karma: 10,08 | Přečteno: 536x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Posedlost soukromých televizí

Tragédie, neštěstí, neštastné náhody, mám pocit že jsou rádi že mají o čem mluvit.

26.3.2013 v 22:20 | Karma: 20,16 | Přečteno: 711x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Na slovíčko člověče!

Na srdci mám toho hodně a nejen já. Vybrali mě proto, abych mluvila a tak tedy...

22.3.2013 v 16:03 | Karma: 13,75 | Přečteno: 514x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Pocta sněžence

Poezie nepoezie? Koukala jsem dnes na sněženku a slova mi tak nějak šla na mysl sama. Říkala jsem si nepiš to, nikdo to stejně tady nebude číst. Ale nemohla jsem si pomoct musela jsem to pustit ven.

16.3.2013 v 9:11 | Karma: 7,82 | Přečteno: 207x | Diskuse| Poezie a próza

janaburesova buresova

Český zemědělec - drahý zemědělec

Najít české máslo v záplavě zahraničních je zkouškou z trpělivosti. A když už konečně najdete jejda...

9.3.2013 v 8:05 | Karma: 15,38 | Přečteno: 853x | Diskuse| Společnost

janaburesova buresova

Odejdi cizáku instantní!

Dnes jsem se seznamovala s vašimi obchody. Zajímalo mě co všechno se dá koupit. Jsem však trochu v šoku.

8.3.2013 v 20:44 | Karma: 13,83 | Přečteno: 995x | Diskuse| Ona

janaburesova buresova

Tohle musíte slyšet!

Vaše chování nám mnohdy bere práci. Než aby jste zaměstnaly nás raději lovíte v cizích zemích.

7.3.2013 v 7:31 | Karma: 11,20 | Přečteno: 651x | Diskuse| Osobní

janaburesova buresova

Proměna

Jsem tady. Chodily jste kolem mne a přesto mě neviděly, neslyšely co jsem vám říkala. Problém je že nechcete vidět. Jsem v těle mladé štíhlé ženy protože prý na vzhled tolik dáte. Snad takhle konečně začnete poslouchat co vám chci říct.

5.3.2013 v 21:07 | Karma: 11,20 | Přečteno: 657x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 509x
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.