Nezařazené

Jana Burešová

A do jaké skupiny patříte vy?

Lidé se dělí to třech základních skupin, měřiči, organizátoři a lidé s dráždivým tračníkem aneb závěr mého výzkumu.

13.9.2017 v 13:50 | Karma článku: 10.81 | Přečteno: 604 | Diskuse

Jana Burešová

Prosba k blogerům

Budu moc ráda, když se tu najde někdo, kdo bude mít chuť se pustit do tohoto trochu nezvyklého překvapení.

29.3.2013 v 0:16 | Karma článku: 10.08 | Přečteno: 536 | Diskuse

Jana Burešová

Proměna

Jsem tady. Chodily jste kolem mne a přesto mě neviděly, neslyšely co jsem vám říkala. Problém je že nechcete vidět. Jsem v těle mladé štíhlé ženy protože prý na vzhled tolik dáte. Snad takhle konečně začnete poslouchat co vám chci říct.

5.3.2013 v 21:07 | Karma článku: 11.20 | Přečteno: 657 | Diskuse
Počet článků 18 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 509
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.