Dopis první

Je to už nějaký týden,co jsem mezi lidmi. Mnozí jste již probuzeni ze zimního spánku a netrpělivě se mě ptáte jaké to tu je, jací jsou lidé, jak  mě přijali a nespočet dalších otázek. A já vyprávím o tom lidském světě. Někteří z vás však mají očka stále ještě zavřené vyčkávaje příhodnější doby k probuzení. Aby mé vyprávění neuniklo ani uším vám  spícím budu psát dopisy o tom mém putování. Dám přečíst dopisy i lidem protože vím že některé bude zajímat o čem bude psát.

Milý moji,

 

Je to už nějaký týden,co jsem mezi lidmi. Mnozí jste již probuzeni ze zimního spánku a netrpělivě se mě ptáte jaké to tu je, jací jsou lidé, jak  mě přijali a nespočet dalších otázek. A já vyprávím o tom lidském světě. Někteří z vás však mají očka stále ještě zavřené vyčkávaje příhodnější doby k probuzení. Aby mé vyprávění neuniklo ani uším vám  spícím budu psát dopisy o tom mém putování.

 

 

Předem mého dopisu vám musím říci jak se mi po vás stýská, ne snad proto že se to hodí jako zdvořilostí fráze na úvod ale proto že tomu tak skutečně je. Ulehám v noci na polštář a místo zvuku přírody poslouchám šum nočního města, jak odlišná změna.

 

Naším vládcem je především slunce a voda. Lidským vládcem je čas. Ten ovlivňuje celý den. Určuje kdy vstávat, kdy jít do práce, nakoupit, kdy jíst a nespočet dalších činností které lidé konají. Hodiny měří čas a  jsou pro lidé něco jako pro nás sluníčko které řídí náš den.

 

Lidé sami o sobě jsou různí. Jsou veselý, smutní, povídavý, uzavření. Ale ve své podstatě jsou dva druhy lidí a to dobří a zlý. Do jisté míry jsou nám podobní v tom že milují pozornost. Mají rádi když se o nich druzí v dobrém mluví, když je  chválí. Někteří se však na rozdíl od nás dobírají pozornosti tím že poukazují na chyby druhých. Kéž by si tak vzali příklad od nás a  lépe konaly.Mají své sny, touhy, cíle. Své televize, počítače, auta. Někteří chovají že mají všechno a naparují se jako by jim patřil celý svět ale přesto jim jedno chybí a to je dobro v srdci.

 

 

Peníze páni co ty dokáží až se mi často nechce věřit. Aby jste rozuměly peníze slouží k tomu aby si lidé dopřály co potřebují, najedly se, napily, oblékly. Aby měli kde bydlet a mohly si dopřát i nějaké ty nepotřebné přesto milé zbytečnosti. Je to už tak v tom lidském světě nastavené že peníze potřebují je to něco jako pro nás slunce, zem, voda. Někteří jsou neskromní žijí si spokojeně přesto jim to nestačí. Jak bych to připodobnila. Hm, už vím. Představte si jak by některý mezi námi chtěl aby slunce svítilo jen pro něj nebo aby místo jednoho slunce jich svítilo hned pět. Netuší oni zatím že to co se jeví jako báječná věc je pro ně ve skutečnosti zhoubou.

 

Ale nebojte přesto tu vládne více těch dobrých. Mnoho z nich se dokáže smát, rozdávat radost, pomáhat potřebným.

 

 

 

Mám toho tolik na srdci co vám chci povědět. Ale o tom zas někdy příště.

 

Mám vás  ráda

 

 Pampeliška

Autor: janaburesova buresova | pátek 12.4.2013 23:38 | karma článku: 6,32 | přečteno: 308x
  • Další články autora

janaburesova buresova

Pocta Marii Treben

17.9.2013 v 14:45 | Karma: 10,62

janaburesova buresova

Poděkování blogerům

9.5.2013 v 22:36 | Karma: 5,88

janaburesova buresova

Pocta Modřínu

29.4.2013 v 21:44 | Karma: 6,55

janaburesova buresova

Jde po nás EU!

7.4.2013 v 7:00 | Karma: 12,61

janaburesova buresova

Prosba k blogerům

29.3.2013 v 0:16 | Karma: 10,08

janaburesova buresova

Na slovíčko člověče!

22.3.2013 v 16:03 | Karma: 13,75

janaburesova buresova

Pocta sněžence

16.3.2013 v 9:11 | Karma: 7,82

janaburesova buresova

Bylinky z kola ven

15.3.2013 v 23:15 | Karma: 12,49

janaburesova buresova

Odejdi cizáku instantní!

8.3.2013 v 20:44 | Karma: 13,83

janaburesova buresova

Tohle musíte slyšet!

7.3.2013 v 7:31 | Karma: 11,20

janaburesova buresova

Proměna

5.3.2013 v 21:07 | Karma: 11,20
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 509x
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.