Posedlost soukromých televizí

Tragédie, neštěstí, neštastné náhody, mám pocit že jsou rádi že mají o čem mluvit.

Ta vaše televize, ačkoli skvělý vynález, se lehce stane zdrojem a šiřitelem smutné nálady, když špatně přepnete. Mrzí mě, že se na světě děje mnoho smutného, zlého a bolestného. Jedno však nemůžu pochopit:

 

Zpozorovala jsem  u dvou vašich soukromých televizí, jakési vyžívání v tragických událostech.

Zprávy plné nehod, nešťastných událostí, které když se přihodí, jsou důvodem aby jim tyhle média věnovala většinu času. Aby toho nebylo málo, tak je tragédie doplněna o ponurou hudbu a prošpikována dotazy na pocity pozůstalých. A když tohle všechno skončí hned plynule naváží na smrtelnou dopravní nehodu která se kde udála .

 

Vydržela jsem se, na zprávy podobného typu dívat týden a pak jsem trvale přepnula na zprávy na ČT. Jsou jiné, nazvala bych to slovem vyvážené. Mluví o všem a neřídí se heslem, tragédie, tak alespoň máme o čem mluvit.

 

 

 Píši  jak to cítím a hledám tu někoho kdo sdílí můj názor. Je tu někdo kdo má z toho všeho stejný pocit?

 

 

 

Pampeliška

Autor: janaburesova buresova | úterý 26.3.2013 22:20 | karma článku: 20,16 | přečteno: 711x
  • Další články autora

janaburesova buresova

Pocta Marii Treben

17.9.2013 v 14:45 | Karma: 10,62

janaburesova buresova

Poděkování blogerům

9.5.2013 v 22:36 | Karma: 5,88