Odejdi cizáku instantní!

8. 03. 2013 20:44:18
Dnes jsem se seznamovala s vašimi obchody. Zajímalo mě co všechno se dá koupit. Jsem však trochu v šoku.

Tuhle jsem v nějakém obchodě zahlédla krabičku s názvem Dětský instantní čaj. Sakra, řekla jsem si, jaký přivandrovalec co se nechává nazývat instantním, vytlačuje bylinku všech bolavých bříšek Heřmánek a Fenykl? Bože, snad jsem to ani neměla brát do rukou, mdloby se o mě pokoušely. Prý na dobrou noc od ukončeného druhého měsíce.

Na krabičce psaly:

Hroznový cukr 100% hm., extrakt z bylin (lipové listy, meduňka, heřmánek).

Beru do ruky další ony pány instantními se nazývající a téměř to samé.

Cukr pro takhle malé dítě, a navíc na noc, no jsem si téměř jistá že po tomto čaji pokud děcko doposud nemělo se spánkem problémy je zcela jistě mít začne.

Na obrázku krabičky rozesmáté miminko a k tomu fráze o uklidnění. Lákadlo pro rodiče říkám si. Chtějí snad z vás lidí udělat naprosté hlupáky?

Jsem trochu v šoku, zvláštní to máte svět.

Tak zase příště, těším se na vás.

Pampeliška

Autor: Jana Burešová | pátek 8.3.2013 20:44 | karma článku: 13.83 | přečteno: 995x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ona

Jana Melišová

Keď človek páchá zlo, kde je Boh?

Má človek slobodnú vôľu? Môžeme sa nezávisle rozhodovať a ovplyvňovať smerovanie nášho života? Mám za sebou desať rokov práce kaplána vo väzení. Takže trochu viem, čo to robí alebo nerobí s človekom, keď sa dopustí veľkého zla.

29.3.2024 v 11:54 | Karma článku: 12.83 | Přečteno: 197 | Diskuse

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 21.86 | Přečteno: 386 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 541 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.14 | Přečteno: 189 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.38 | Přečteno: 9297 | Diskuse
Počet článků 18 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 509
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...