Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na zprávy se dívám na ČT24. Jen mě štve, že když si myslím, že jsou už u konce, tak začnou znovu a obšírněji, protože ty první byla jen jakási upoutávka na ty druhé. No jinak chytám 17 stanic. Večer je během 2 minut proklikám, řeknu si, to je fajn, zase tam nic není, televizi vypnu a otevřu knížku...:-)

5 0
možnosti

No dav si to asi žádá. Já na to nekoukám, ale občas se nachomýtnu, protože na to kouká máma, což jí mám za zlé. Ještě jsem si všiml jedné věci: nejen že o tragédiích "barvitě" informují, ale nezapomenou vyjmenovat tragédie stejného druhu za posledních 20 let.

1 0
možnosti

Je mnohem snažší zpracovat senzaci než nějaké jednoduché pozitivní sdělení. A když se nad tím zamyslíte, většina lidí se v těch senzacích vyžívá včetně nechutného zabírání cizích emocí. Proto prosperují bulvární deníky, časopisy, VIP zprávy apod. Značná část zpravodajství komerčních televizí je jen lépe zabalený bulvár. Existuje obrana - nečíst, nesledovat. :-)

4 0
možnosti

Jednou jsem si koupil ersatzwurst, ochutnal a zjistil, že se to jíst nedá. Od té doby dlabu echtwurst a mlaskám tak, že o tom ani nemám čas psát blogy. ;-)

2 0
možnosti

Zprávy v TV jsem neviděl ani nepamatuju. Stačí mi internet. Podle titulku si buď článek přečtu, nebo ne Většina zpráv mě absolutně nezajímá, není pro mě důležitá.

1 1
možnosti

To mate slozite. Komercni televize vzdy budou preferovat senzaci a nadsazku. Je to jako dnesni reportaz o obvineni prazskych politiku v kauze Open Card. Koranteng polozil tomu starostovi nebo co to je, otazku, jestli v pripade obzaloby odstoupi tak jak to planuji ostatni. Ten odpovedel ze nikdo nic takoveho neplanuje a Koranteng svesil usi a uz to nekomentoval. Zpravodajstvi CT bylo jine. Samozrejme souhlasim s vama, ze zpravodajstvi soukromych stanic casto zachazi za hranice slusnosti a lidskosti. Ovsem budte rada ze nezijete v USA jako ja. Tady byste se na zpravy divat nemohla vubec. Bohuzel, konkurence v podobe CT je nulova, protoze jejich zpravy povazuju za dost nudne a rozvlacne. Ale chapu co mate na mysli.

2 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 509x
Pampeliška jméno mé. Ostatní rostliny mě vyzvaly abych vstoupila k vám, pochopila vás a zdědila vám co musíte slyšet. Teď jsem jedna z vás z masa a kostí. S podobou mladé, štíhlé ženy. Poučily mě že na vzhled hodně dáte tak nevím. Nevěřím tomu že jste tak povrchní.