Pocta Modřínu

Stromy jsou krásné, ale přesto mého srdce je jediný král a ten se Modřínem nazývá.

Ach Modříne,

 

 Snad jsem ti již někdy řekla to, co k tobě cítím ale udělám tak znovu protože vím že má slova tě jistě potěší.

 

 S podzimem shazuješ jehličky, aby ses mohl  na jaře projevit v plné kráse. Je až neskutečné kolik ukrýváš energie v sobě. Cítím ji a vím že nejsem jediná. Tvé větve jsou obsypány šištičkami, jako má mysl nápady, je to snad důvodem proč v tobě nacházím zalíbení?

 

.

Jsi mým útočištěm a jediný pohled na tebe rozzáří mé srdce. Tvá podmanivá vůně mě učarovala a není ji rovno.Nehledala jsem tě a přesto našla, nebo snad ty jsi našel mně? Stal ses mým stromem a já ti za to děkuji.

 

 

 

Tvá věrná obdivovatelka

Pampeliška

Autor: janaburesova buresova | pondělí 29.4.2013 21:44 | karma článku: 6,55 | přečteno: 182x
  • Další články autora

janaburesova buresova

Pocta Marii Treben

17.9.2013 v 14:45 | Karma: 10,62

janaburesova buresova

Poděkování blogerům

9.5.2013 v 22:36 | Karma: 5,88