Jana Burešová

Prosba k blogerům

29. 03. 2013 0:16:35
Budu moc ráda, když se tu najde někdo, kdo bude mít chuť se pustit do tohoto trochu nezvyklého překvapení.

Co nevidět, se celá příroda probudí. Některé odvážené, jako třeba Sněženky, už statečně vzdorují nepřívětivému počasí a ohlašují brzký příchod jara, ačkoli to tak zdaleka nevypadá.

Přemýšlela jsem, čím ty z našeho světa potěšit. Víte, na nějaké dárky my rostliny nejsme. Nás potěší zdánlivé i když nesmírně důležité maličkosti, jako slunečný den, tu zas déšť který nám dá vláhu, některé a patřím mezi ně i já, vítr, protože roznáší naše semínka široko daleko.

Co však potěší každého bez rozdílu, je zájem. Je to věc kterou máme společnou s vámi. Pocit být užitečný a důležitý. Ono není příjemné a vím to z vlastní zkušenosti, když po vás šlapou, ne snad omylem ale s touhou vás zničit. Nebo když ačkoli máte tu možnost pomoci a oni z nepochopitelných důvodu odmítají.

A tak mě napadlo čím bych jim udělala radost. Chtěla bych vás poprosit a pevně doufám že najdu alespoň pár z vás, kteří mi s tím pomůžete. Tak tedy:

Mnoho z mých ještě spí, chtěla jsem, aby se jim lépe vstávalo připravit překvapení.

Chtěla bych oslovit blogery kteří rádi pomohou s dárkem pro všechny rostlinky. Udělal by jim velkou radost váš zájem. Proto foťte je, pište o nich, popište své dobré zkušenosti s nimi. Kolik toho dělají pro vás věky věků, prosím zkuste alespoň teď udělat něco málo pro ně.

K 30 dubnu jim to vše přečtu a ukážu. Už vidím jak je to krásně dojme a určitě vám dám vědět, jak velká byla jejich radost. Aby mi neunikla ani jedna vaše fotka, článek nebo příběh pošlete mi pak váš odkaz na můj e-mail.

Všem kdo se do této věci zapojí moc a moc děkuji.

Pampeliška

Autor: Jana Burešová | karma: 10.08 | přečteno: 536 ×
Poslední články autora