Jana Burešová

Proměna

5. 03. 2013 21:07:11
Jsem tady. Chodily jste kolem mne a přesto mě neviděly, neslyšely co jsem vám říkala. Problém je že nechcete vidět. Jsem v těle mladé štíhlé ženy protože prý na vzhled tolik dáte. Snad takhle konečně začnete poslouchat co vám chci říct.

Jsem tady. Vzala jsem na sebe podobu člověka abych k vám mohla mluvit věřím že takhle mě už snad konečně vyslyšíte.

Slušností bývá představit se tak tedy:

Jméno: Smetanka lékařská. Nechávám si říkat pampeliška. Někteří a vím že to nemyslí zle mě nazývají počůránek, pleška, pamprlice, mlíčí, lucernička.

Bydliště: louky a cesty.

Vzdělání:Úspěšné zakončení studia na lékařské fakultě s titulem MUDr.

Zaměstnání: po ukončení studia jsem pracovala jako krmivo a léčivá rostlina na plný úvazek a pracuji tak dodnes.

Záliby: léčení nemocí žlučníku a onemocnění jater.

Speciální dovednosti: čištění krve, snižování hladiny krevního cukru, umím pomoci při dně a revmatu, rozpouštím žlučníkové kaménky a umím zatočit s kožními problémy.

A tak tu před vámi stojím. V lidské podobě netuše co mě čeká. Chci Vás lidé více poznat, třeba tak snad pochopím i já vás. Ostatní rostliny mě pověřily tímto úkolem. Prý to zvládnu a musím to udělat. Mají pravdu, někteří lidé už nás dávno přestaly slyšet, přestože na ně křičíme, voláme co síly stačí. Říkáme si co se stalo, vždyť jste nás od věky věků měli rádi. Zlobíte se na nás snad?Ano i někteří z nás dokáží tropit neplechu, ale dají se zkrotit a rázem se z nich stanou poslušné ovečky. I ony zatracované, vás předem varují, když vy neposloucháte. Ale koneckonců proto jsem tady abych mluvila o tom co vím protože tohle co mám na srdci musíte slyšet.

Jsem plná nadějí a optimismu a to koneckonců patří k mé práci. Nemoc z povolání řekly by jste vy.

Těším se na příští shledání to už vás budu o něco lépe znát.

Slunečný den přeje Pampeliška

Autor: Jana Burešová | karma: 11.20 | přečteno: 657 ×
Poslední články autora